Muita artikkeleita
Suomen Vesitekniikka – 05.03.2018
94% asiakkaista suosittelisi Suomen Vesitekniikan palveluita myös muille. Kantar TNS Oy:n tekemän puolueettoman asiakastutkimuksen mukaan alan keskiarvon ylittivät esimerkiksi asentajien ammattitaito sekä asiakassuhteiden lujuus.
Etenkin omakotitalojen LVI-, ilmanvaihto- sekä lämmitysjärjestelmäkokonaisuuksiin erikoistunut Suomen Vesitekniikka Oy on halunnut panostaa alusta alkaen asentajien osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen. “Palvelun laatu ja asiakaskokemus on parempia silloin, kun asentajat osaavat hommansa ja heillä on käytössään parhaat työvälineet, kertoo Suomen Vesitekniikan toimitusjohtaja Harri Kiviranta.
Kun työt suunnitellaan ja dokumentoidaan hyvin, on myös toteutuksesta helpompi pitää kiinni. ”Asiakaslupauksen pitäminen on meille kaiken lähtökohta”, Harri jatkaa.
Jokainen ihminen on yksilö, jolla on oma käsityksensä markkinoilla olevista palveluista sekä niihin liittyvistä vaihtoehdoista. Laadukkaasti toteutettu palvelu pitää sisällään myös sen, että yritys ymmärtää eri asiakasryhmien odotuksia ja vaatimuksia entistäkin paremmin.
Asiakaskokemus koostuu monista eri asioista. “Kuuntelemme aina asiakasta ja pyrimme ymmärtämään, mikä hänelle on tärkeää”, Harri toteaa.
Kantar TNS Oy:n toiminnasta voit lukea tarkemmin täältä.
Kokeile hintalaskuria tai lue lisää palveluistamme
Kokeile hintalaskuriaCopyright 2024 © Suomen Vesitekniikka Oy | Kaikki oikeudet pidätetään